کارخانه تابلوسازی اسپادانا | ساخت و ارسال تابلو به سراسر ایران
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تابلوسازی و تبلیغات اصفهان

به جای نوشتن تابلوسازی کنید

تحقیقات در اصفهان ثابت کرده تعداد طرفداران تبلیغات تصویری ۲برابر طرفداران تبلیغات نوشتاری است. در واقع محققان این حوزه می‌گویند مردم چندان حوصله خواندن متن را ندارند و ترجیح می‌دهند با درک یک تصویر تاثیرگذار به سمت یک محصول یا خدمت بروند پس همانطور که گفتیم زیاد پرحرفی نکنید و سال‌ها تجربه‌تان را در یک تابلوسازی به مخاطب ارائه کنید. با ما در مقاله تابلوسازی و تبلیغات همراه باشید.

جذب مشتری با تابلوسازی

تابلوسازی و تبلیغات از رموز اصلی موفق شدن در کسب و کار است. در دنیای پرمشغله امروزی جذب مشتری بسیار مهم است. تبلیغات شما باید بیشتر از تبلیغات دیگران قدرت جذب کردن داشته باشد، زیرا حتماً می‌خواهید افراد بسیار زیادی به محصول شما فکر کنند و آن را در خاطر نگه دارند! تابلوسازی باید درون‌مایه‌ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به‌سوی خود بکشد . همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه‌ مخاطبان مورد نظرش را جلب کند. تابلوسازی باید واکنشی احساسی را برانگیزد. این اصل باید حتماً لحاظ شود، حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تابلو تبلیغاتی همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

با تابلوسازی خلاقانه مشتری را میخ‌کوب کنید

تابلوسازی باید به گونه ای باشد کنجکاوی را تحریک کند و همچنین تابلوسازی باید مخاطبان را شگفت زده کند . عنوانی تکان‌دهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی در تابلوسازی فروشگاه شما یا داشتن ویترینی عجیب در فروشگاه همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخ‌کوب کنند و به شگفت آورند.تابلوسازی باید اطلاعات بدیهی را منتقل کند . هرظتنم ریغ ( نکته: سعی کنید این کلمه‌ی عجیب را برعکس بخوانید). پیچشی خلاقانه یا راهی جدید برای بیان یا دیدن یک‌چیز باعث می‌شود که مسئله‌ای بدیهی به امری غیرمنتظره تبدیل شود. اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ اما اگر این کار را به شکلی بدیهی انجام دهید ارتباطی برقرار نمی‌شود و توجه کسی را جلب نمی‌کند و مخاطبان تبلیغ شما را نادیده می‌گیرند.

گاهی لازم است تابلوسازی از قواعد و شخصیت محصولتان و مقوله‌ای که در آن می‌گنجد فراتر رود. محصول باید برجسته باشد. توجه مردم به اموری جلب می‌شود که خارج از الگوهای رایج باشد. ( و در بازاریابی هم بی‌شک الگوهایی وجود دارد ). پس یک راه این است که تابلوسازی داشته باشید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره‌ی مقوله‌ی محصول شما انتظار دارند. برای اینکه تابلو تبلیغاتی فروشگاه شما جذابیت داشته باشد و باعث شگفتی افراد شود و از الگوهای مرسوم تجاوز کند و مسایل بدیهی را به شکلی غیرمنتظره مطرح کند، شما به خلاقیت در تابلوسازی نیاز دارید. این راز موفقیت شماست و فقط به اتکای خلاقیت است که قدرت جذب مشتری پیدا می‌کنید.

بهترین و موثرترین تابلو تبلیغاتی

اصلی‌ترین هدف کسب و کار شما چیست؟ دوست دارید با این تبلیغات و تابلوسازی به چه نتیجه‌ای برسید؟ این موضوع به شما کمک می‌کند تا بهترین و موثرترین تابلو تبلیغاتی را طراحی کنید. حالا نگاهی دوباره به محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید بیندازید. برای تبلیغات به مصرف‌کننده‌تان توجه زیادی نکنید بلکه ببینید چه کسی مشتری اصلی محصول‌تان است و همان را مخاطب قرار دهید.

محصول شما قرار است چه حسی را در مخاطب ایجاد کند. غم؟ شادی؟ ترس؟ امنیت؟ هر کدام از حواس او که مد نظرتان است را در تابلوسازی نشانه بگیرید و تا می‌توانید آن را قلقلک دهید. پرحرفی نکنید. مخاطب امروز برای خواندن جملات طولانی و دلایل پرپیچ و تاب شما فرصت ندارد پس اصلی‌ترین حرف را به مختصرترین شکل درتابلوسازی بیان کنید. پیام تابلوسازی خود را با تصویر آن هماهنگ کنید. سعی کنید پیام‌های‌تان با هم هماهنگ باشند.

 استفاده از الفاظ را کنار بگذارید و گمان نکنید اگر نکته‌ای که در کسب و کارتان هست، در تابلوسازی تان نیاید، دیگران شما را ضعیف فرض می‌کنند. بلکه سعی کنید درتابلو تبلیغاتی نقاط طلایی کسب و کار و تفاوت‌هایش با هم‌صنف‌های‌تان را مختصر و مفید روشن کرده و کاری کنید که مخاطب برای کسب اطلاعات تکمیلی خودش پیگیر شما باشد. فکر نکنید اگر وارد جزئیات شوید و خیلی حاشیه پردازی کنید، تبلیغ‌تان موفق می‌شود، بلکه برعکس. کوتاه حرف بزنید و تنها از شعارهای تکان‌دهنده و به یاد ماندنی در تابلوسازی کمک بگیرید. به مخاطب فخر نفروشید و نخواهید فهم و سوادتان را به رخش بکشید. با او به زبان خودش حرف بزنید و اگر مخاطب شما یک خانم خانه دار است، سادگی او را درنظر بگیرید و اگر مدرس دانشگاه است، سال‌ها تلاش او را در محیط‌های علمی نادیده نگیرید. اجازه دهید که او خودش را جزئی از سازمان شما بداند و از این همزبانی لذت ببرد.

در مورد چه موضوعی می‌خواهید تبلیغ کنید؟ قرار است یک پوشک بچه را معرفی کنید یا می‌خواهید در مورد یک جعبه مداد رنگی حرف بزنید؟ برای اینکه تابلوسازی موفقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را به سمت بازارتان هدایت کنید، باید قبل از هرچیز گروه هدف‌تان را انتخاب کنید. مهم نیست که چه کسانی مصرف‌کننده نهایی محصول شما هستند بلکه شما باید به خریداران اصلی محصول توجه کنید. مثلا وقتی آگهی یک پوشک بچه را طراحی می‌کنید، مصرف‌کننده محصول شما نوزادان هستند اما قطعا این گروه خریداران شما نیستند. خریداران شما مادرانی هستند که به فکر پوشک‌شدن بچه‌های‌شان هستند پس تابلوسازی تان را باید طوری انتخاب کنید که بتواند توجه یک مادر را به‌خود جلب کند و برایش جالب باشد.

شاید سال‌هاست که برای کسب و کارتان زحمت می‌کشید اما هنوز هم، با وجود مشتریان زیاد، یک نام آشنا نشده‌اید. ممکن است فکر کنید محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید شایستگی چنین نامی را ندارد اما اشتباه می‌کنید. گناه ناآشنا بودن محصول‌تان را بر گردن خط تولید یا مجموعه‌ای که سازمان‌دهی کرده‌اید نیندازید؛ مقصر اصلی خود شمایید که هیچ وقت با صدای بلند نام کسب و کار و قدرت خارق‌العاده‌اش را به زبان نیاورده‌اید. تلاش ما در این صفحات همین است، اینکه به شما پرقدرت‌ترین بلندگوی جهان را هدیه کنیم تا تنها با اندکی هزینه بیشتر و کمی فکر و خلاقیت، بتوانید موفقیت کسب و کارتان را به توان ۱۰ برسانید. از اینکه تا این بخش از مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

به‌طور کلی تابلو تبلیغاتی موفق، تابلو تبلیغاتی است که می‌تواند در نخستین نگاه مخاطب را به ‌خود جذب کند پس سعی کنید خیلی وارد حاشیه‌ها و جزئیات نشوید و یک تصویر یا جمله ساده را انتخاب کنید که با یک‌بار دیده شدن فهمیده می‌شود و در ذهن می‌ماند.  حالا وقت آن است که یک نقطه طلایی در تبلیغ‌تان وارد کنید؛ از قدرت احساسات و همذات‌پنداری مخاطب برای در یاد ماندن تبلیغ‌تان استفاده کنید و او را درگیر آگهی‌ای کنید که مقابلش قرار دارد.

اسپادانا مرکز تابلوسازی در اصفهان

اسپادانا مرکز جاپ بنر در اصفهان

با ما تماس بگیرید

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟
پشتیبانی آنلاین ایتا