کارخانه تابلوسازی اسپادانا | ساخت و ارسال تابلو به سراسر ایران
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

در دوران رکود از تابلوسازها برای فروش بیشتر کمک بگیرید

13
تراکت‌ها، پیام های تبلیغاتی انبوه، تبلیغات فضای مجازی و برگزاری جشنواره‌های فروش و تخفیف همگی راهکارهایی هستند تا مشتریان جدیدی جذب فروشگاه شوند

در دوران رکود، مغازه ها و خرده‌فروشی ها به تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی خود نیاز دارند تا بتوانند همچنان پرقدرت به فعالیت خود ادامه دهند. تراکت‌ها، پیام های تبلیغاتی انبوه، تبلیغات فضای مجازی و برگزاری جشنواره‌های فروش و تخفیف همگی راهکارهایی هستند تا مشتریان جدیدی جذب فروشگاه شوند و مشتریان قدیمی همچنان به کسب و کار ما وفادار بمانند. اما یکی از بهترین کانال های تبلیغاتی تابلوسردر مغازه است که یک شرکت تابلوسازی حرفه ای می‌تواند به بهترین نحو آن را اجرا کند.

سرمایه گذاری روی تابلو مغازه، یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است و تا مدت ها مشتریان جدیدی را جذب می‌کند.

حتما متوجه شده‌اید که صنعت تابلوسازی چقدر در حال تغییر است و هر چندوقت یک طرح جدید ترند می‌شود. فروشگاه ها و برندهای بزرگ در هرچه جدیدتر و خاص‌تر بودن تابلو مغازه‌های خود در حال رقابت هستند و این موضوع می‌طلبد تا تابلوسازی هم به طور پیوسته جنس‌ها و طرح‌های جدید به بازار ارائه دهد.

اگر شما هم به دنبال یک پیمانکار تابلوسازی حرفه‌ای می‌گردید تا از این قافله عقب نمانید، حتما نکات این مقاله را دنبال کنید.

 

 

اهداف مختلفی می‌توانند در طراحی یک تابلوسردر تاثیرگذار باشنند. با استفاده از نکات زیر می‌توانید تعامل بهتری با شرکت تابلوسازی و طراح هویت بصری خود داشته باشید تا به بهترین نتیجه برسید.

هدف شما از سفارش ساخت تابلو تبلیغاتی چیست؟

به طور کلی هدف تبلیغات آن هم از طریق تابلو مغازه ، به دسته های زیر تقسیم می‌شود:

فروش کالا و خدمات

فروشگاه شما احتمالا از لحاظ جانمایی در این دو حالت قرار دارد. یا در میان بسیاری از هم‌صنفی‌های خود هستید، مثلا یک لوازم خانگی در خیابان جمهوری تهران، و یا در  یک محله به تنهایی فعالیت می‌کنید، مثل یک مغازه لوازم‌التحریر یا لوازم قنادی در یک محله مسکونی.

در حالت اول مشتریان می‌دانند که احتمالا بیشتر مغازه‌های خیابان  جمهوری مربوط به چه صنفی هستند. پس درج عنوان  لوازم خانگی  توجه زیادی از آنها جلب نمی‌کند. شما باید فراتر از عنوان فعالیت یا خدمات خود رفته و به برندهایی که موجود دارید و یا شرایطی که برای فروش دارید اشاره کنید و فرصت تبلیغات محیطی را با توضیح واضحات نسوزانید.

اما در  حالت دوم، خیلی از رهگذران پیاده و سواره به دنبال یک خدمات در محله خود هستند و به محض دیدن تابلو عطاری یا تابلو داروخانه ، جلوی  محل کسب و کار شما ترمز می‌زنند. اینکه چه محصولاتی دارید یا با کدام برندها کار می کنید برایشان در درجه دوم اهمیت است و با ورود به فروشگاه سوالاتشان را حضوری می‌پرسند. یعنی در این حالت اعلام فعالیت و خدمات شما اولویت بیشتری دارد.

با درمیان گذاشتن این موضوع با شرکت تابلوسازی می‌توانید درخواست هدفمندتری داشته باشید و از فضای تبلیغاتی خود بیشترین استفاده را ببرید.

همچنین باید بدانید تابلوهای شلوغ و  پر از حروف برجسته خوانایی کمتری از همتایان مینیمال و خلوت خود با فونت های درشت دارند.

گزیده گویی هم به تاثیرگذاری تابلو می‌افزاید هم هزینه های ساخت را پایین می‌آورد.

اعلام مزیت رقابتی:

 

مزیت رقابتی  خدمات یا محصولاتی هستند که شما را از رقیبانتان متمایز می‌کنند. به طور نمونه یک سوپرمارکت در یک منطقه اداری با درج عبارت “ارسال رایگان” مشتریان بیشتری جذب می‌کند.

عناوینی مثل “نمایندگی رسمی- خدمات شبانه‌روزی-همواره تخفیف-ارزانتر از همه جا” روی تابلومغازه از همین دسته هستند. با مشورت با تابلوساز خود شاید ایده‌های بهتری هم پیدا کنید.

راه‌های ارتباطی:

خوب است که در قالب چند لایت باکس کوچک و یا حروف های نئونی روی شیشه مغازه یا تابلو راه‌های ارتباط با مشتریان مثل تلفن، آدرس وبسایت و یا پیج اینستاگرام را قرار دهید. به این شکل  در روزهای تعطیل  و یا ساعاتی که فروشگاه شما بسته است هم مشتریان می‌توانند با شما در ارتباط باشند.

طراحی تابلو فروشگاهی

حتما از تابلوساز خود بخواهید که قبل از اجرا چند اتود از طرح تابلو سردرمغازه با جنس های مخنلف و نورپردازی برایتان طراحی کند. حتی‌الامکان یکی از طرح‌ها را به طور سه بعدی درست کرده و نمای روز و شب حروف برجسته را به شما نشان دهد. با اینکار شما قبل از اجرا دقیقا در جریان جزئیات حروف خود قرار خواهید داشت.

ارتباط تابلو سردر و هویت بصری

 

هویت بصری برند باید در کل فضاهای تبلیغاتی فروشگاه به طور منسجم و یکپارچه مورد توجه قرار بگیرد. به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به ساخت تابلوُ نسبت به طراحی لوگو و رنگ های سازمانی اقدام کنید.

بدین شکل میتوانید تمام لایت باکس های داخلی، تابلوهای راهنما، حروف برجسته داخلی و نمادها و ماکت های مورد نظر خود را به طور یکجا و با یک مجموعه قرار داد ببندید. با این روش هم ارتباط میان اجزا از لحاظ برندینگ حفظ می‌شود و هم با سفارش همزمان در وقت و هزینه ها صرفه‌جویی می‌شود.

شرکت های تابلوسازی معتبر هم می توانند در طراحی لوگو و برندبوک و هویت برند به شما کمک کند. البته در صورتی که مبانی تبلیغاتی را رعایت کنند و ظرفیت تولید و طراحی همه اقلام تبلیغاتی را در تیم خود داشته باشند.

بهترین زمان برای سفارش تابلو مغازه یا شرکت چه موقع است؟

برای اینکه تابلو مغازه در جای مناسب و با استفاده از جنس متناسب با دکور شما اجرا شود بهتر است در زمان نازک کاری با مشاور تابلو سازی  تماس گرفته شود در این زمان می‌توانید برای سیم کشی نحوه اجرا تصمیم مناسبی بگیرید که در انتخاب تابلو بهتر به شما کمک میکند.

انتخاب یک شرکت تابلوسازی معتبر

در میان تابلوسازهای حروف برجسته اصفهان ، تیم تابلوسازی صابر از بهترین مجموعه‌ها برای ساخت یک تابلو سر در حرفه ای متناسب با شرایط شما هستند.

حضور چندین طراح معمار و دکوراسیون داخلی در کنار بهترین استادکارهای این رشته و تجهیزات کارگاهی به روز و مدرن،‌ ساخت و اجرای یک تابلوی به یاد ماندنی را برای شما تضمین خواهد کرد.

این مجموعه تا به امروز افتخار همکاری با بزرگترین برندهای داخلی و خارجی را داشته است

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

آیا نیاز به راهنمایی دارید؟
پشتیبانی آنلاین ایتا