تابلوسازی

تابلوسازی
بدون شک، بسیاری از مردم یا حتی عموم آنها در مسیر رسیدن به محل کار، مدرسه، دانشگاه و هر مکان
دیگری که برای انجام کاری بدان مراجعه میکنند، ناگزیرند بخشی از آن مسیر را از در منزل خود پیاده طی
کنند. در طول این مسیر حتماً شرکتها، مغازهها، خواروبارفروشیها و فروشگاههای زیادی را نیز مشاهده
میکنند. این فروشگاهها برای بهتر دیده شدن و جلب مشتریهای بیشتر و جدید، باید از ابزاری استفاده کنند
که بتوانند اجناس خود را تبلیغ کرده و در معرض دید مشتریان قرار دهند. هر فروشگاه با توجه به نیاز خود
و شرایط محل کسبوکار خود نوعی از انواع تبلیغها را انتخاب میکند.
دلیل استفاده از تابلو تبلیغاتی
یکی از بهترین و پرکاربردترین روشهای تبلیغ برای فروشگاهها و مغازهها، استفاده از تابلو تبلیغاتی است.
تابلوها جدا از نوع و روش طراحی و ساختشان که در آینده دربارهشان بحث خواهیم کرد، چون میتوان
بهصورت ثابت در بالای درب ورودی هر فروشگاه و مغازه و یا بهصورت ایستاده در کنار دربها از آن استفاده
کرد، برای فروشگاهها اهمیت خاصی دارند؛ زیرا صاحبان مغازه و کسبوکارها میتوانند بر روی این تابلوها،
مشخصات فروشگاه، حوزه فعالیت، شمارههای ارتباطی و سایر اطلاعات موردنیاز را نشان دهند تا مخاطب
با مشاهده این تابلو تبلیغاتی با فعالیتهای آن بهطور مختصر آشنا شوند.
تابلو سازی
درست در این زمان است که صنعت تابلو سازی به میدان آمده و اهمیت خود را نشان میدهد. بهطورکلی،
تابلو سازی عبارت است از طراحی و تجهیز انواع مختلف تابلو تبلیغاتی موردنیاز هر فروشگاه یا شرکت و
یا سایر اماکن با ابعاد دلخواه و جنس و نوع تابلویی که مشتری سفارش میدهد.
همانطور که در ابتدای همین مقاله گفتیم، امروزه کمتر مغازه یا فروشگاهی را در اطراف خود مشاهده میکنید
که برای تبلیغ کالا و خدمات خود از تابلو تبلیغاتی استفاده نکرده باشد؛ بنابراین، در این بازار رقابتی و پیوسته
در حال پیشرفت، نیاز به طراحی و تابلو سازی، بسیار احساس میشود تا نیاز به این نوع تبلیغ را رفع نماید.
با پیشرفت کسبوکارها و ابداع روشهای جدید تبلیغات رقابت در تابلو سازی نیز در این مرحله به اوج خود
رسیده و شرکتهای متعددی برای فروش محصولات خود، مزایای متنوعی را بر روی تابلو تبلیغاتی خود قرار
میدهند.
برای سفارش و مشاوره با شماره ۰۹۱۳۲۰۱۲۷۳۴ (علامی ) تماس حاصل فرمائید .